٦ ابزار برتر برای ردیابی کمپین‌های راه‌اندازی شده با هشتگ در شبکه‌های اجتماعی

٦ ابزار برتر برای ردیابی کمپین‌های راه‌اندازی شده با هشتگ در شبکه‌های اجتماعی

وقتی Chris Messina هشتگ را اختراع کرد، نمی‌دانست که چه کمکی به بازاریاب‌ها خواهد کرد! نمادی که برای nerd ها ساخته شده بود، به ابزار روزانه مردم عادی در سراسر دنیا تبدیل شد و همین وسعت استفاده، هشتگ را به یک ابزار قدرتمند در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرد.

Hashtag ها جنبه مهمی از استراتژی شبکه‌های اجتماعی هستند. آن‌ها کمک می‌کنند تا در مورد یک موضوع گفتگو انجام شود، می‌توانند اهرمی مناسب برای افزایش نفوذ برند باشند و همچنین بینش عمیقی به بازاریاب‌ها می‌دهند تا درک کنند که چه عواملی باعث افزایش اشتراک‌گذاری و لایک کاربران می‌شود.

هشتگ همچنین راهی برای پیوند دادن چند کمپین است، حتی آن‌هایی که به‌صورت آفلاین مدیریت می‌شوند (هشتگ‌ها حتی در بسیاری از تبلیغات تلویزیونی هم هستند). همه این‌ها ثابت می‌کند که همه انواع کسب‌وکارها باید هشتگ‌ها را جدی بگیرند.

بااین‌حال، کسب‌وکارها همیشه به‌راحتی نمی‌توانند عملکرد هشتگ‌های خود را ردیابی کنند. در واقع داده یا اطلاعات واقعی وجود ندارد تا بتوان پاسخ پرسش‌های مهم را داد، پرسش‌هایی مانند:

  •     چه هشتگی را برای یک کمپین استفاده کنید؟
  •     چه افراد دیگری از این هشتگ استفاده می‌کنند؟
  •     چه بخشی از کاربران به این هشتگ علاقه‌مند هستند؟
  •     چه عملکردی در مقایسه با هشتگ‌های رقیب در کمپینی مشابه دارد؟

در این مقاله، ما به کمک شما می‌آییم و برخی از بهترین ابزارهای ردیابی و آنالیز هشتگ را به شما معرفی می‌کنیم، مخصوصا آن‌هایی که مناسب ردیابی کمپین بازاریابی  شما هستند.

ادامه مطلب...


بارکد لینک این مطلب